  • Data: 2002-02-04 22:06:39
    Temat: Re: Vat od benzyny w DG
    Od: "Krzysiek M." <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ani lepiej ani gorzej od urzednikow. Ale nie wiem co to ma wspolnego z
    > tematem.

    Moim zdaniem ma to, że jeżeli jakis urzędnik, który powinien prawo znać
    lepiej ode mnie, bo w końcu za co mu płacę? /pensję przecież ma z m.in. z
    mojego podatku/ , przy pierwszej kontroli nie zakwestionował mojego sposobu
    odliczania VAT-u, to może dla mnie oznaczać tylko jedno, żę to ja mam rację.
    A jeżeli to urzędnik sie pomylił - no cóż niech zostaną wyciągnięte w
    stosunku do Niego kosekwencje służbowe, a ja powinienem zostać
    poinformowany, o tym co źle robiłem, wraz z informacją że od tego momentu
    mam odliczać tak a tak.

    Ewentualna kara za złą interpretację przepisu powinna zostać w stosunku do
    Mnie wyciągnięta na dzień PIERWSZEJ kontroli, BEZ odsetek karnych. Ponieważ
    już od tej pierwszej kontroli mogłem działać zupełnie w dobrej wierze - bo
    przecież kontrola nie wykazała żadnych uchybień.

    Krzysiek