  • Data: 2005-01-06 12:25:38
    Temat: Re: VAT od sam.os.
    Od: bo <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > On Thu, 6 Jan 2005, bo wrote:
    > [...]
    >
    > Ze względu na owe oczy :) streszczę dodatkowo opis "du macht mich
    > gefragt":
    > - to NIE JEST ta sama proporcja.
    >
    > Teraz "mniejsze streszczenie" :)
    > Jeśli proporcja jest inna niż 0% i 100% (a dokładniej 0..2% liczone jako
    > "zwolniona" oraz 98..100% liczone jako "w całości opodatkowana") to
    > sprzedaż ST - właśnie przez to że jest liczona OSOBNO i NIE wlicza się
    > do "proporcji ogólnej" - będzie musiała być "odchyłką".
> [...]

    Juz calkiem zglupialemmm.
    Najpierw piszesz ze sprzedarz ST nie "wchodzi" a teraz...
    cllkiemzle ze mna..

    A przy okazji..
    zcytajac ustawe zauwazyelm, ze ustawodawca nazwal zakup
    samochodu jaki by nie byl zakupemopodatkowanym ktoremu PRZYSLUGUJE
    odliczenie VAT i tona ogol dla tanszych samochodow
    "calosci podatku naliczonego"

    Bo uznal, ze "podatek nalizcony" to polowa tego, co na fakturze....

    Boguslaw