  • Data: 2005-01-06 12:40:33
    Temat: Re: VAT od sam.os.
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 1/6/2005 1:21 PM, Użytkownik bo napisał:

    > Wydawalo sei ze z "toku dyskusji" wiadomo o co chodzi, ale niemusial Pabn]od
    > poczatku czytac.

    Czytam, a z tego czytania mi wychodzi, że łączysz "istnienie proporcji a
    w szczególności jej zmiany w poszczególnych latach" z "obowiązkiem
    korygowania podatku naliczonego od ST, w szczególności ST
    sprzedawanych". Pierwsze nie wynika z drugiego ani drugie z pierwszego a
    jedynie w szczególnych przypadkach (co z tego, że jest to chyba
    przypadek typowy) "proporcja" jest uwzględniana przy "korygowaniu VAT
    naliczonego od sprzedawanego ST"

    > tak..

    No i o tym pisałem. Zapoznaj się z art. 91 w szczególności ust. 2, 4-7,
    a w szczególnej szczególności z ust. 6.

    --
    gefragt