eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUzywanie prywatnego samochodu we wlasnej DG i w firmie na umowe o prace › Re: Uzywanie prywatnego samochodu we wlasnej DG i w firmie na umowe o prace
    From: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Uzywanie prywatnego samochodu we wlasnej DG i w firmie na umowe o prace
    Date: Thu, 23 Feb 2012 22:43:51 +0100

    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.1202231727090.3028@quad>:

    > Nie widnieje, ale trzeba przyznać że jest to dowód lepszy niż nic.
    > Wsparcie tłumaczeniem "no nie narażałbym się że na nagraniu z kamery
    > wyjdzie oszustwo" IMHO wygląda poważnie ;)

    Dlaczego mam wrażenie, że nikt nie zrozumiał /kto/ zadaje pytanie "jako
    niebiuro"? ;)

    > A poważniej, podparcie zapłatą z karty byłoby dość wiarygodnym
    > dowodem "imiennego" zakupu.

    Czekaj, chcesz powiedzieć, że za paliwo brane na fakturę rozliczana w ramach
    DG nie powinno się płacić tą sama kartą, którą płaci się za paliwo brane na
    paragon, którego to paragonu nie bardzo można w kosztach DG uwzględnić, albo
    za sobotnie zakupy wiktuałów na obiad niedzielny -- czyli nie wskazane jest
    w DGoF przekładanie pieniędzy z lewej kieszeni do prawej?

    Pominę już, że nr rejestracyjny powinien być na fakturach dokumentujących
    sprzedaż paliwa wlewanego do baku, a nie na fakturach "za paliwo" ujętych w
    kosztach DG -- tak skoro gdybamy, to wygdybajmy, że to samochód bez prawa do
    odliczenia VAT za paliwo

    --
    Tomasz Nycz