eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUzywanie prywatnego samochodu we wlasnej DG i w firmie na umowe o prace › Re: Uzywanie prywatnego samochodu we wlasnej DG i w firmie na umowe o prace
  • Data: 2012-02-24 11:01:37
    Temat: Re: Uzywanie prywatnego samochodu we wlasnej DG i w firmie na umowe o prace
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Ściślej: myślę o posiadaniu dowodów, zaprzeczających
    > takiej tezie.

    I nie ma wpływu na to sposób rozliczania auta w działalności
    (tzn może być ŚT, może być w działalności wg kilometrówki)
    Bo pytanie było nie jak skutecznie dowodzić, że się dwa razy
    nie rozlicza tych samych wydatków, tylko czy wolno w ogóle
    rozliczyć koszty u pracodawcy przez kilometry mając
    to auto we własnej działalności amortyzowane.

    > Właśnie o to chodziło - pracownik, występując w roli pracownika,
    > powinien zabezpieczyć samego siebie występującego w roli
    > przedsiębiorcy, poprzez zabezpieczenie *jakichś* wiarygodnych dowodów
    > poniesienia wydatku na cele służbowe siebie w roli pracownika - bez
    > wszelkich restrykcji
    > dotączących "papierów" do DG, ale w miarę przekonujących.

    No cóż ja tam jestem przyzwyczajony, że warto mieć takie dodatkowe
    dowody (mam też dodatkowy telefon tylko domowy :-) ),
    ale coraz częściej wydaje mi się, że to jakaś paranoja,
    że na wszystko co robie muszę mieć jakis papier dla US.