  • Data: 2009-01-05 13:32:25
    Temat: Re: Ulga odsetkowa
    Od: jQ <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    I jeszcze jedno:
    Kredyt wziąłem na 100% inwestycji: 190 tys. na mieszkanie, 25 tys. na
    garaż - razem jakieś 215 tys. Jednakże w umowie przedwstępnej miałem
    zapis, że cena będzie waloryzowana kwartalnie GUS-owskim wskaźnikiem
    zmian cen usług i materiałów budowlanych. W sumie za cały okres
    inwestycji wyszło mi ok. 5 tys., które pokryłem z własnej kieszeni.
    Kwota ta podniosła wartość mieszkania. Czy wobec tego mogę powiedzieć,
    że mam kredyt na 195 tys. mieszkanie, 20 tys. garaż, a te 5 tys, które
    dopłaciłem z własnej kieszeni, to poszło na część garażu? W ten sposób
    mógłbym odliczyć większą część odsetek. tak samo, jeśli miałbym
    większy wkład własny - czy mógłbym zinterpretować to tak, że garaż i
    udział w gruncie pokryłem z własnych środków, a środki z kredytu
    poszły w całości na mieszkanie?