  • Data: 2009-01-07 00:21:43
    Temat: Re: Ulga odsetkowa
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jQ wrote:
    > Na początku, załóżmy, pożyczyłem 220 kpln, z czego 190 tys to
    > mieszkanie, 10 tys. to udział w gruncie (nie wlicza się do ulgi) i 20
    > tys. to garaż (tez się nie wlicza). Był to kredyt na 100% ceny
    > zakupu, wg początkowej ceny, jaką przedstawił developer. Ustaliliśmy
    > już, że skoro dopłaciłem ok. 5 tys. zl za indeksację wskaźnikiem GUS,
    > co podniosło wartość mieszkania, z własnej kieszeni, to mogę uznać,
    > że dopłaciłem z własnej kieszeni do ceny garażu, a mieszkanie dalej
    > bylo w całości kredytowane. A co z kwestią notariusza? Czy jeśli
> [...]

    Nie wiem, a nie chce mi sie szukac.

    Jesli Tobie tez (jak widze) to dla bezpieczenstwa policz proporcjonalnie
    albo odpusc te 2 tysiaki.

    Rata kredytu dla 190.000 i 192.000 na 30 lat bedzie sie roznila o mniej
    niz 10 zlotych. Z czego w poczatkowym okresie 2/3 to odsetki, zalozmy ze
    7 zlotych. Z czego oszczedzisz 18%=1,26 zl lub 32%=2,24 zl miesiecznie.

    Odpuszczajac kwote za notariusza stracisz oszalamiajaca kwote pomiedzy
    15 a 24 zlote w pierwszym roku, a pozniej bedzie jeszcze gorzej :) Albo
    przeczytaj ustawe albo odzaluj dwie dychy :)

    Wieslaw