  • Data: 2009-01-06 11:47:24
    Temat: Re: Ulga odsetkowa
    Od: jQ <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Sty, 01:32, Wwieslaw <u...@o...pl> wrote:
    > PRAWDA. Dokladnie to zajrzyj do ustawy/doradcy ale mniej wiecej:
    > cena za mieszkanie na fakturze + notariusz = podstawa odliczenia X
    Na początku, załóżmy, pożyczyłem 220 kpln, z czego 190 tys to
    mieszkanie, 10 tys. to udział w gruncie (nie wlicza się do ulgi) i 20
    tys. to garaż (tez się nie wlicza). Był to kredyt na 100% ceny zakupu,
    wg początkowej ceny, jaką przedstawił developer. Ustaliliśmy już, że
    skoro dopłaciłem ok. 5 tys. zl za indeksację wskaźnikiem GUS, co
    podniosło wartość mieszkania, z własnej kieszeni, to mogę uznać, że
    dopłaciłem z własnej kieszeni do ceny garażu, a mieszkanie dalej bylo
    w całości kredytowane. A co z kwestią notariusza? Czy jeśli
    zapłaciłem, przykładowo, 2 tys. za akt na mieszkanie i udział w
    gruncie, to całe 2 tys. mogę wliczyć w cenę mieszkania?