eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz? › Re: Sprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz?
  • Data: 2006-02-06 09:27:35
    Temat: Re: Sprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz?
    Od: "Graszka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A tak swoją drogą to dziwi mnie bardzo fakt, że tylu rodaków nie ma
    świadomości, że za dochodem idzie następstwo w postaci konieczności
    zapłacenia podatków. Nie uczą tego w szkole? Pora się obudzić i przejrzeć na
    oczy. Chyba, że znajdziesz jakiś kraj, gdzie jest pełna kasa państwowa i
    nikt nie będzie chciał, abyś ją napełniał swoimi podatkami? Coś mi jednak
    mówi, że takiego miejsca nie ma.
    Nie wierzę, że można jeszcze być takim naiwnym. Raczej chce się być sprytnym
    i potem są takie kwiatki.

    Pozdr. Graszka.