eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz? › Re: Sprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz?
  • Data: 2006-02-06 12:59:22
    Temat: Re: Sprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <a...@g...pl> napisal(a):

    > A czy to nie jest od przychodow z nieujawnionych zrodel?
    > To zrodlo jest przeciez ujawnione - sa papiery

    Pytanie, kto ma te źródła ujawnić. Moim zdaniem podatnik, a nie organa
    skarbowe. :)

    Ale po zerknięciu do ustawy widzę, że taki podatek jest od dochodów, a nie
    przychodów. Czyli teoretycznie jest szansa, że będzie mógł wykazać
    koszta w postaci zakupu telefonów. O ile jakiś inny przepis nie zabrania,
    bo np. nakazuje w tym celu prowadzić KPiR. VATu mu pod takim pretekstem
    nie pozwolili odliczyć. Trzeba by się wgryźć w ustawę.
    --
    Samotnik