eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz? › Re: Sprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz?
  • Data: 2006-02-06 12:09:27
    Temat: Re: Sprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz?
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > chcialem Ci podziekowac za Twojego posta
    > jako jedyny napisales cos sensownego
    > jeszcze raz dzieki za podpowiedz
    > serdecznie pozdrawiam

    Tym nie mniej wszystko co pozostali napisali zachopwuje swoją aktualność.
    Poza tym nie płacisz VAT-u 2x. Ten zapłacony mógł byś odliczyć gdybyś był
    zarejestrowanym płatnikiem. Ale ponieważ nie dopełniłeś tego obowiązku to
    będziesz musiał teraz zapłacić VAT od VAT-u. I nic tu nie da zarzekanie się że
    nie zapłacisz. Tak jak pisałem wcześniej. Płać nawet po 10 zeta co jakiś czas i
    staraj się o umorzenie. Znam ludzi którzy mają po kilkanaście tysięcy podatków
    do zapłacenie i w ten sposób płacą. Twierdzą że na tyle ich stć. A przywożą tę
    kasę bryką za kilka dużych baniek. Śmieszno i durno. Ale tak się ustawili i nic
    im nie mogą zrobić. Tylko o tym trzeba mysleć z dużym wyprtzedzeniem.