eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz? › Re: Sprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz?
  • Data: 2006-02-06 12:04:18
    Temat: Re: Sprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <m...@m...mm> napisal(a):

    > Ehhh, przeciez ja juz zaplacilem ten VAT przy zakupie tych telefonow.
    > To ile razy mam go placic?
    > VAT'u dwa razy za to samo nie bede placil.

    To raczej należy traktować swoistą karę za brak zgłoszenia działalności
    gospodarczej. Zrozum - jako dzieciak działasz sobie partyzancko, tyle że
    niezgodnie z prawem. Inni ludzie żyją z biznesu. Płacą ZUS, podatki.
    Jesteś dla nich najbardziej nieuczciwą konkurencją, jaką można sobie
    wyobrazić. Dążenie do płacenia jak najniższych podatków jest w biznesie
    niejako naturalne, ale nie można tego robić tak po chamsku - po prostu
    nie rejestrując się i nic nie płacąc. Przez takich jak Ty, inni, którzy
    mają nieco poważniejsze cele w życiu niż zdilowanie kilku fonów żeby
    mieć na disko i nie mogą sobie pozwolić na taką partyzantkę, nie mogą
    normalnie zarabiać. Zarejestruj się, miej te same rozterki i problemy
    co oni - wtedy to będzie uczciwa konkurencja.
    --
    Samotnik