  • Data: 2006-07-19 22:25:02
    Temat: Re: Rozmyta umowa zlecenie
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 20 lipca 2006 00:19
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <e9mb5s$6fr$2@inews.gazeta.pl>):

    > Zawierać oddzielne umowy z oznaczeniem kwoty i terminu wykonania.

    Ale to są małe stawki i doraźne działania. Np. dzwoni klient, że mu się coś
    zepsuło. Ja akurat nie mogę, dzwonię do Marcina, on może. Załatwia klienta,
    zarabia 10,20,30zł... Spisywanie umowy na każde takie coś jest chore,
    pomijając już to, że ma być przed, a przed nie ma, bo jest telefon w danym
    momencie.

    --
    Jego Ponurość Tristan