  • Data: 2006-07-22 15:12:52
    Temat: Re: Rozmyta umowa zlecenie
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 20 lipca 2006 08:22
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.60.0607200608270.4088@athlon>):

    > a WKF: dobrze mi gdybać bo inne posty już przeczytałem :) ale też bym
    > się przychylił do opinii że jest to umowa ramowa do umów o dzieło.
    > Brakuje zapisu który by jednoznacznie przesądził sprawę: czy zapłata
    > należy się za to że "pójdzie i będzie robił" czy za to ze "zrobi".

    No że będzie robił... Aczkolwiek celem jest zrobienie ;D Na tym polega
    serwis. Aczkolwiek czasami zrobienie polega na stwierdzeniu, że się nie da
    i że należy kupić nową część albo nowego kompa...

    --
    Jego Ponurość Tristan