  • Data: 2006-07-22 15:10:58
    Temat: Re: Rozmyta umowa zlecenie
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 20 lipca 2006 22:48
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.60.0607202247330.3716@athlon>):

    > wKF: o ile dobrze zrozumiałem nie zamierzasz zawrzeć umowy o pracę,
    > pełnić roli kierowniczej itp.
    > To ja bym się wystrzegał określenia "praca".

    Po dyskusji tutaj mam większy mętlik w głowie, niż miałem. Może więc
    zapomnijmy o tym, co było i sformułuję problem inaczej:

    Prowadzę serwis komputerowy u klienta. Zazwyczaj sobie radzę sam, ale
    czasami awarie się nawarstwiają u kilku klientów jednocześnie i wtedy nie
    mam jak się podzielić. Jest sobie Marcin, który może takich klientów
    obsłużyć za mnie. Sytuacje takie są nieregularne. Sytuacje takie są nie
    planowane. Sytuacje takie są nisko płatne.

    Jak to rozwiązać prawnie/podatkowo/zusowo?

    --
    Jego Ponurość Tristan