    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Robia z uczciwego przestepce - jak to jest?
    Date: Mon, 20 Feb 2012 21:57:04 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail r...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Moje pierwotne pytanie brzmi:
    > Czy faktycznie US może sobie wzywać do zapłaty podatku, kiedy tenże już
    > został zapłacony w innym mieście - w którym wówczas była prowadzona DG?
    >
    > Dla mnie to normalne nie jest !!! Skoro jednak pojawiają się wątpliwości
    > i sugestie, że jednak to jest na granicy normalności, to... ja wysiadam.
    > Wybaczcie.
    >
    > To w końcu ich brocha, żeby się między sobą porozumieli, a ja nie
    > powinienem tu niczego już musieć odkręcać, skoro procedura przenoszenia
    > DG przebiegła prawidłowo, to i te swoje wewnętrzne dokumenty powinni
> [...]

    moze, nie moze - jakie to ma znaczenie.
    Łatwiej zawezwać podatnika niz dogadywać się z poprzednim US.
    A moze ktos sie zwyczajnie pomylił.
    A moze jednak ksiegowa cos pomyliła (wpisała zła date przeniesienia itp)
    Tak jak ktos juz radził - zawdzonic, albo w ostatecznosci pojechac,
    nastawic sie ze bedzie jakas biurwa z wykrzywionym ryjkiem.
    Jak sie pozytywnie zaskoczysz i załatwisz w mijej atmosferze - super, jak
    nie - trudno. Wiedziałes ze bedzie niemiło.
    I tyle.
    Aha, splunąc, zapić.

    Zawsze mozesz ich pozwać o szkody moralne :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,