  • Data: 2012-02-24 11:28:49
    Temat: Re: Robia z uczciwego przestepce - jak to jest?
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef napisał:

    > Pozwałeś ich?
    > :-)

    Hehe...
    Nie pozwałem i pewnie nie pozwę, bo jak to bywa w małym mieście - US Y -
    znalazł bym się zaraz na cenzurowanym i jak znam życie... skończyłbym
    albo w wariatkowie, albo zamknąłbym DG i nie myślał o niej przez
    najbliższe 10 lat.

    Nie sądzę, by pozywanie ich w tej sytuacji było racjonalnym działaniem.
    Może istnieje jakaś organizacja broniąca praw poszkodowanych w takich
    sprawach?

    Wiem, że muszę iść do przodu i to olać - jak to ktoś tu napisał - do
    następnego razu, ale takie praktyki US nie napawają optymizmem, mimo że
    od niemiłego obowiązku płacenia podatków się nie uchylam.

    Mam wrażenie, że znajduję się cały czas pod kołem walca, który stoi na
    równi pochyłei i ma zaciągnięty niepewnie działający hamulec - kiedy on
    puści, walec mnie może w każdej chwili zmiażdżyć...

    Czy tak to ma wyglądać? Czy 'o take Polske' walczylim...???

    Ktoś powinien się tym zająć. Bo niewinni ludzie nie znają dnia, ani
    godziny, a tu przestępcy - o ironio - jak pan Rydzyk, mogą bezkarnie
    uchylać się od zapłacenia grzywny zasądzonej prawomocnym wyrokiem sądu.

    Coraz bardziej powątpiewam, czy w państwie prawa mieszkam.

    pozdrawiam
    Robert G.