  • Data: 2012-02-27 14:58:35
    Temat: Re: Robia z uczciwego przestepce - jak to jest?
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Elka napisał:
    > Skoro jesteś aż takim mięczakiem, że w oczywistej
    > sytuacji poważnej winy urzędu nie masz przysłowiowych jaj, żeby bronić
    > swojego i żądać wysokiego odszkodowania (a sprawę ciągnąć aż do Strassburga,

    No chyba se raczysz żartować...
    Złożyłem stosowne pismo do US i nic mnie więcej nie obchodzi...
    Jak to pismo nie wstrzyma egzekucji, to niestety będę zmuszony pójść na
    całość i walczyć przed sądem.

    Powołałem się na § 187 Ordynacji Podatkowej, gdzie stoi jak wół, że to
    Urząd ma dołożyć wszelkich starań, by sprawę rzetelnie zbadać bez szkody
    dla podatnika.

    pozdrawiam
    Robert G.