  • Data: 2012-02-24 10:33:33
    Temat: Re: Robia z uczciwego przestepce - jak to jest?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 24 Feb 2012, Robert G wrote:

    > Dla mnie ta sytuacja jest wysoce nienormalna i pytam:
    >
    > Czy urząd skarbowy Y działa zgodnie z prawem?
    > Czy to prawo łamie postępując w opisany powyżej sposób?

    Zapomniałeś o drobnym szczególe: o pytaniu *co ma zapobiegać*
    łamaniu prawa w ten sposób.
    Sprawa jest prosta jak drut kolczasty: jakby podatnikom nie
    groziły sankcje za niezłożenie deklaracji tudzież niepowpłacanie
    podatków, to pewnie pewne hm... niedociągnięcia w tej dziedzinie,
    że tak to określę, byłyby dość powszechne, prawda?
    Z niezwiązanej działki na .samochody i .prawo już kilka razy
    ktoś wyskakiwał z tezą, że przecież nie problem, bo gminy
    pieniądze "z fotoradarów" *muszą* przeznaczyć na "poprawę
    bezpieczeństwa" (na drogach).
    Na pytanie jaka ściana powoduje że "muszą" i co się dzieje,
    jeśli tak zrobią inaczej choć nie powinny, na razie AFAIR
    odpowiedzi nie było - i to wyjaśnia parę zachowań.

    Tu proste pytanie na deser: ile odszkodowania Ci
    przysługuje za bezprawne ściganie? :)
    (to wyjaśnia DLACZEGO można Cię - i każdego z nas - w miarę
    bezkarnie "przeciągnąć" z papierami).

    pzdr, Gotfryd