  • Data: 2012-02-21 12:35:15
    Temat: Re: Robia z uczciwego przestepce - jak to jest?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-21, Maciek <m...@g...com> wrote:
    > Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał
    >
    > W gminie zgłosiłem zawieszenie DG na dzień 31.05.2011.
    > Jakieś 2 miesiące poźniej dostałem pismo z ZUS, że zalegam ze złożeniem
    > deklaracji (opłaty wniesione terminowo) za maj 2011. W piśmie oczywiście
    > wszystkie możliwe groźby.

    Jeny, co wy z tymi groźbami? Przecież w piśmie *musi* znajdować się
    podstawa prawna oraz ostrzeżenie jakie są dalsze kroki postępowania
    i konsekwencje niezłożenia.

    Nawet pisma informujące o czymś zawierają listę paragrafów.

    Jakby tego nie było, to jeden z drugim by krzyczał "na jakiej podstawie
    oni ŚMIĄ do mnie wysyłać żądanie tego, czy tamtego!" :-P

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl