    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Fri, 31 Dec 2010 01:13:09 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Reklamy Google - odliczenie podatku VAT
    <ifhpet$ib4$1@news.onet.pl> <ifhpis$ib4$2@news.onet.pl>
    <a...@g...googlegroups.com>
    <4d1cb03e$0$2459$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@d...googlegroups.com>
    <4d1cc4ac$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@z...googlegroups.com>
    <4d1cce5a$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@i...googlegroups.com>
    <4d1ceb1f$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@n...googlegroups.com>
    <4d1cfaba$0$2495$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@3...googlegroups.com>
    <4d1d02cf$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@m...googlegroups.com>

    On Thu, 30 Dec 2010, Fenix wrote:

> [...]

    Była tu kiedyś wersja, że jednak w "cenach rynkowych", dość pokrętnie
    powołująca się na "wartość nabycia"; IMO literalnie nijak nie przystaje
    do ustawy, ale wysoce prawdopodobne jest że przystaje za to do aktów
    unijnych :) (w odróżnieniu od ustawy).
    Tyle, że jeśli US będzie innego zdania a nie ma się pod ręką gotowego
    wyroku NSA :P, to dla odmiany trzeba mieć pieniądze do wyłożenia
    na zapłacenie podatku z decyzji (zakładając, że się potem wygra).

    W wersji:

    > Zakładając, że bym się trochę spóźnił z opłatą,

    ...może to być niezdrowe, zgoda.

    > ile wynoszą odsetki za każdy dzień zwłoki?

    Nie wiem o jakim czasie myślisz, ale jak US zareaguje, to koszty
    pozwalniania blokad kont bankowych itede wyjdą wyższe :)

    pzdr, Gotfryd