  • Data: 2010-12-31 10:15:17
    Temat: Re: Reklamy Google - odliczenie podatku VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 31 Dec 2010, gonia wrote:

    > Niestety, nie służę wyrokiem żadnym, może dlatego, że od 2008 roku nie było
    > powodu odwoływać się wydawanych interpretacji?;>

    :)
    Dziękuję za przypomnienie namiaru.

    Już wiem (dzięki tekstom przed nosem), w czym widziałem pokrętność:

    > (...)
    >
    > Ustawodawca w art. 29 ust. 10 ww. ustawy wskazał, że w przypadku dostawy
    > towarów, o której mowa w art. 7 ust. 2 (nieodpłatne przekazanie)
    [...]

    (z naciskiem na słowo "dostawy")

    ...i z drugiego tekstu:

    > "Z powyższych przepisów wynika zatem, iż w przypadku towarów przekazywanych w
    > drodze darowizny, podstawą opodatkowania jest cena nabycia tych towarów, bądź
    > koszt wytworzenia, określone w momencie ich dostawy

    No właśnie.
    A w przypadku "przeznaczenia na cele nie związane z DG", czyli np.
    w przypadku zakończenia DG, o czym była mowa w tym wątku, nie ma mowy
    o "dostawie", "wydaniu" ani innnej z pokrewnych czynności.
    Przedmiot opodatkowania pozostaje we władaniu tej samej osoby i tego
    samego podatnika!

    pzdr, Gotfryd