  • Data: 2011-01-02 11:55:23
    Temat: Re: Reklamy Google - odliczenie podatku VAT
    Od: Fenix <f...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Gru 2010, 14:18, "cef" <c...@i...pl> wrote:
> [...]
    99,W-2011-roku-lik...

    > No prosz , czego to si cz owiek nie dowie przy okazji.
    > Tak o ten podatek mi chodzi o. Czyli nie od razu zap acisz.

    Przyznam, że jest to trochę dla mnie niejasne:

    "Przychodem z działalności gospodarczej są przychody z odpłatnego
    zbycia składników majątku:

    * pozostałych na dzień likwidacji działalności gospodarczej
    prowadzonej samodzielnie,
    * otrzymanych w związku z likwidacją spółki niebędącej osobą prawną
    lub wystąpieniem wspólnika z takiej spółki.

    Przychodem z działalności gospodarczej nie są jednak przychody z
[...]

    - jeżeli od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w
    którym nastąpiła likwidacja działalności gospodarczej prowadzonej
    samodzielnie, likwidacja spółki niebędącej osobą prawną lub nastąpiło
    wystąpienie wspólnika z takiej spółki, do dnia ich odpłatnego zbycia
    upłynęło sześć lat i odpłatne zbycie nie następuje w wykonaniu
    działalności gospodarczej."
    http://pit.wieszjak.pl/dzialalnosc-gospodarcza/26339
    9,W-2011-roku-likwidacja-firmy-nie-bedzie-opodatkowa
    na-PIT.html

    Czy należy to rozumieć w ten sposób, że do tej pory w dniu likwidacji
    firmy należało zapłacić zryczałtowany podatek dochodowy w wysokości
    10% od wszystkiego co wpisało się w KUP, natomiast od 01.01.2011
    trzeba będzie zapłacił ten podatek po likwidacji działalności w dniu
    gdy się te składniki majątku sprzeda (już jako osoba fizyczna), z tym
    jeżeli sprzedaż ta nastąpi po 6 latach od likwidacji działalności to
    żaden podatek dochodowy nie zostanie naliczony?