  • Data: 2010-12-31 12:12:10
    Temat: Re: Reklamy Google - odliczenie podatku VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 31 Dec 2010, Fenix wrote:

    > Powinienem więc oprócz podatku VAT zapłacić również podatek dochodowy?
    > Czy w 2011 roku to się nie zmieni? Tak jest tutaj napisane:
    > http://pit.wieszjak.pl/dzialalnosc-gospodarcza/26339
    9,W-2011-roku-likwidacja-firmy-nie-bedzie-opodatkowa
    na-PIT.html

    > ale nie jestem pewien czy chodzi o ten sam podatek dochodowy o którym
    > piszesz?

    O ten.
    Teraz jeszcze trzeba ustalić autora nowelizacji - żeby było wiadomo
    na przyszłość, czyja to zasługa.
    :)
    Jeszcze jest poszukiwany autor nowelizacji usuwającej bzdurę w postaci
    nakazu "okasowania" sprzedaży używanego komputera lub części komputerowych
    jeśli są sprzedane razem z "nagranym oprogramowaniem na nośniku".
    I tysiąca innych mało sensownych utrudnien.
    Włączenie z definicją "skręcania" (lub ustalenia, kiedy nakaz włączania
    migacza przy skręcaniu nie ma zastosowania, w ostateczności zdefiniowania
    że "pojazd jedzie prosto nawet jak skręca" po drodze).
    Ale to chyba po to, żeby było czego sobie życzyć na przyszłość ;)
    <tu pisać życzenia!>

    pzdr, Gotfryd