  • Data: 2011-10-19 19:48:12
    Temat: Re: Przelew za fakturę na rachunek pracownika
    Od: Sławek <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.10.2011 23:40, witek pisze:

    > dajcie mi człowieka a paragraf zawsze sie znajdzie.
    > moze nie bylo, ale z pol roku co najmniej zajmie wam udowodnienie ze US
    > racji nie ma. a i tak sie okaze, ze w paru punktach miał.

    > jeśli oddasz komuś innego niż osoba od ktorej dostałeś to daję ci 100%
    > gwarancję, że będziesz.

    Coraz bardziej zastanawiam się nad tym, że w Polsce jednak każdy
    obywatel z góry traktowany jest jak przestępca, zbrodniarz, albo
    jeszcze coś gorszego. To jest bardzo smutne. Niestety na takim
    podejściu do obywateli ten kraj nigdy bogatym nie będzie.
    Prawo w tym kraju nie jest tworzone po to by zapobiegać
    przestępstwom, ale po to by gnoić uczciwych ludzi.
    Ilekroć tu czytam "co mi grozi jak coś zrobię, albo czego nie zrobię",
    to mi się słabo robi i odechciewa się żyć.

    Dobra. Puściły mi znów nerwy. EOT.

    Sławek