  • Data: 2011-09-02 19:14:22
    Temat: Re: Przekazywanie na cele osobiste a PIT
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-02 20:26, Gotfryd Smolik news wrote:
    > Próba przebicia się przez przepisy przywodzi na myśl, w odniesieniu do
    > twórców, skojarzenie z hasłem "mam talent" :>

    Chyba raczej "co by tu jeszcze spieprzyć panowie, co by tu jeszcze"
    (Wojciech Młynarski).

    > Ale przyznać trzeba iż wskazanie wydatków jako podstawy opodatkowania
    > jest jakąś metodą.

    No tak, tylko w przypadku używania systemu operacyjnego do celów
    niezwiązanych z DG to chyba trzeba byłoby zmodyfikować scheduler co by
    pomógł policzyć ile czasu system pracuje w zbożnym celu, a ile w celu
    narażenia skarbu państwa na straty ...

    Bo każda inna metoda to jest jakby narażona na błędy interpretacji.

    Piotrek