  • Data: 2011-09-05 07:19:35
    Temat: Re: Przekazywanie na cele osobiste a PIT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 2 Sep 2011, Piotrek wrote:

    > Z tego wniosek, że jak rozważymy użycie "służbowego" łącza, telefonu, etc do
    > celów niezwiązanych z DG to też to podpada pod powyższy schemat.
    > Zapłacone raz (abonament) w celu DG nie generuje dodatkowych kosztów.
    > Tak ma być?

    Khm... średnio.
    Abonament jest IMVHO kosztem ponoszonym "na bieżąco".
    Czyli do podziału.
    Ale jeśli jakiś koszt poniesiono raz, w momencie zakładania linii,
    to co innego. Raczej tak to widzę :)
    I nic nie poradzę że operatorzy ostatnimi czasy takich kosztów
    nie nakładają :) (aczkolwiek wyjątki są a przynajmniej niedawno
    były, np. z okazji założenia modemu z ficzerami)

    pzdr, Gotfryd