  • Data: 2011-09-05 07:27:56
    Temat: Re: Przekazywanie na cele osobiste a PIT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 2 Sep 2011, tomek wrote:

    > O tym piszesz:
    >
    > Art. 91. 1.
    [...]
    > ?
    >
    > Wychodzi że owa "emulacja amortyzacji" dla niskocennych WNiP sięga co
    > najwyżej dwóch lat od zakupu.

    Nie, pisałem o wysokocennych.
    Dalsza część cytatu, 5 lub 10 lat.

    > A i to zależnie czy zwrot "podlegających
    > amortyzacji" oznacza faktycznie podleganie amortyzacji, czy tylko możliwość
    > podlegania.

    Hm... uwaga ciekawa, bo napisali: "które na podstawie przepisów o podatku
    dochodowym sš zaliczane przez podatnika".
    "Podatnik może zaliczyć" czy "podatnik zaliczył", obstawiałbym pierwszą
    wersję, ale czytelne to nie jest.

    pzdr, Gotfryd