    From: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Prosze o kilka porad - kompletny laik
    Date: Mon, 26 Jul 2004 09:56:20 +0000 (UTC)

    Izza <i...@b...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > ja znalazlam dobrego ksiegowego, ktory:
    > a) wyjasnil mi wszystko co i jak, zrobil symulacje oplat
    > b) zajmie sie cala strona zusowsko-skarbowa
    > c) wymaga tylko zebym dostarczyla mu regon (juz zalatwione w urzedzie, w
    > czwartek mam odebrac papierek) potem podpisanie umowy o swiadczenie uslug,
    > zalozenie konta i zrobienie pieczatki. Reszte ON zalatwia. Usługa nie
    > kosztuje majatku, a mam pewnosc, ze bedzie wszystko zrobione na czas i
    > profesjonalnie.
    >
    > Pozdrawiam
    > Iza

    IMO Iza ma rację. Powinienes sobie znaleźć księgowego/doradcę podatkowego.
    Uwierz mi, że dużo nie zapłacisz, a będziesz miał spokój i pewność, że
    rozliczasz sie zgodnie z przepisami. Jeśli doradca coś spartaczy, to możesz
    od niego wyciągnąć ubezpieczenie (ubezpieczenie jest obowiązkowe).

    Zaoferowałbym Ci swoje usługi, ale niestety musisz poczekać jeszcze ok. roku,
    az uzyskam wpis na listę :)

    Pozdrawiam,
    artur