  • Data: 2004-07-26 10:17:03
    Temat: Re: Prosze o kilka porad - kompletny laik
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pisze:

    [...]

    > IMO Iza ma rację. Powinienes sobie znaleźć księgowego/doradcę podatkowego.
    > Uwierz mi, że dużo nie zapłacisz, a będziesz miał spokój i pewność, że
    > rozliczasz sie zgodnie z przepisami. Jeśli doradca coś spartaczy, to
    > możesz od niego wyciągnąć ubezpieczenie (ubezpieczenie jest obowiązkowe).
    >
    > Zaoferowałbym Ci swoje usługi, ale niestety musisz poczekać jeszcze ok.
    > roku,
    > az uzyskam wpis na listę :)

    Z tym spamiem spokojnie to bym nieprzesadzal...

    A poza tym dla wieluzaczynajacych kwota paru stowek wydaje sie duza..
    A potem, jak narobia balaganu... to placz i ...

    Moaj znajoma dawno temu zaplacila 5 000 VAT, bo sie jej nie chialo
    w kolejce na poczcie stac i wyslala VAT-7 po terminie,
    a potem poszla do doradcy dopiero,
    jak juz wszystkie trminy umozliwiajace odkrecenie psrawy uplynelly.

    Boguslaw