  • Data: 2004-07-26 10:25:56
    Temat: Re: Prosze o kilka porad - kompletny laik
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:

    > Z tym spamiem spokojnie to bym nieprzesadzal...
    >
    > A poza tym dla wieluzaczynajacych kwota paru stowek wydaje sie duza..
    > A potem, jak narobia balaganu... to placz i ...
    >
    > Moaj znajoma dawno temu zaplacila 5 000 VAT, bo sie jej nie chialo
    > w kolejce na poczcie stac i wyslala VAT-7 po terminie,
    > a potem poszla do doradcy dopiero,
    > jak juz wszystkie trminy umozliwiajace odkrecenie psrawy uplynelly.

    Ja sama mam na koncie paru delikwentow którzy przyszli do mnie jak już
    sporo nabroili, w tym dwóch pociotków z rodziny. Oczywiście brak jakich
    kolwiek kopii dokumentów złozonych do US to standard.
    Ba, jedne nie wiedział nawet czy sie do VAT rejestrował. Zapomniał...

    Niekoniecznie trzeba od razu wiązac się z biurem rachunkowym, ale wizyta
    u fachowca PRZED rozpoczęciem działalności pozwala zaoszczędzic sporo
    stresu. Oczywiści mówimy tu o takim fachwcu co włoży podstawowe zasady,
    skontroluje przygotowane papiery, pouczy i ostrzeże, doradzi (np. czy
    byc zwolniony z VAT czy może lepiej od razu się zarejestrować żeby miec
    z głowy) a nie o pani Jadzi* księgowej która powie "to pan przyjdzie jak
    pan wszystko pozałatwia, my się tym nie zajmujemy".

    Maddy

    *presonalia zostały zmienione ;-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl