  • Data: 2004-07-26 08:19:12
    Temat: Re: Prosze o kilka porad - kompletny laik
    Od: Izza <i...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wujek wrote:

    > Chcialbym otworzyc wlasna dzialalnosc gosp. Wiem co chce robic, ale nie
    > wiem jak sie za to zabrac od strony prawnej, a nie wiem gdzie najlepiej
    > szukac porady. Ma to byc mala firma jednoosobowa. Zaczne od tego ze droge
    > do zalozenia wlasnej firmy znam tylko z literatury, nie orientuje sie w
    > tym zbyt dobrze, ale pomine to bo mysle ze z tym sobie poradze, jedyne co
    > moze sprawic mi problem to chyba trzeba wybrac sposob rozliczania sie, a w
    > tym juz troszke sie gubie. Chcialbym dokladnie oszacowac koszty
    > prowadzenia mojej dzialalnosci (koszta ktore bede musial oddac panstwu)
> [...]
    ja znalazlam dobrego ksiegowego, ktory:
    a) wyjasnil mi wszystko co i jak, zrobil symulacje oplat
    b) zajmie sie cala strona zusowsko-skarbowa
    c) wymaga tylko zebym dostarczyla mu regon (juz zalatwione w urzedzie, w
    czwartek mam odebrac papierek) potem podpisanie umowy o swiadczenie uslug,
    zalozenie konta i zrobienie pieczatki. Reszte ON zalatwia. Usługa nie
    kosztuje majatku, a mam pewnosc, ze bedzie wszystko zrobione na czas i
    profesjonalnie.

    Pozdrawiam
    Iza