  • Data: 2007-01-31 20:14:23
    Temat: Re: Praca Ankieter podatki
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    t wrote:

    > W zasadzie to jest cała pointa, smutna ale prawdziwa...

    Ależ to nie jest nic innego niż to co mamy teraz.

    Jest II i III filar, możesz wybrać co chcesz i gdzie chcesz, jeden jest
    obowiązkowy, drugi nie. czyli to co chcemy.

    Niestety musimy pomyśleć również o tych, którym nie będzie dane odłożyc
    pieniędzy ani w II, ani w III filarze.
    To nie wina ludzi, którzy urodzili sie upośledzenie i też chcą żyć. To
    nie koty, którrych ewentualnie będzie można utopić w beczce jak się za
    dużo rozmnożą, trzeba pomyśleć, też o tych, którzy z różnych powodów
    stracili to co mieli. To nie chodzi o to, żeby myśleć za nich, ale zeby
    dać im minimum egzystencji. Dlatego wszyscy zrzucają się na ZUS, po
    cześci dla siebie po cześci dla innych. I nie ma w tym nic złego tak,
    jest wszędzie, może z wyjątkiem państw, które mają taki dochód z
    eksportu np. ropy, że stać ich na rozdawanie pieniędzy.
    Każde państwo zabiera coś dla siebie, aby dać innym. Taki janosik.
    Problem jest tylko jeden. Zabiera ZA DUŻO, bo ma rozdmuchaną
    biurkokrację, którą trzeba uprościć.
    Nie ma nic złego w zusie, zła jest wysokość kwot, którą trzeba tam wpłacać.
    A obecny rząd nie robi totalnie nic, aby obniżyć koszty własne
    funkcjonowania państwa. Wręcz prowadzi politykę "co po mnie to nie mój
    problem. Ja się nachapię".

    Koniec tematu.