  • Data: 2007-02-05 16:31:58
    Temat: Re: Praca Ankieter podatki
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.tm7yoarv5o25xk@unk.mshome.net...

    > To Cię dotyczy bardziej niz myslisz. Jak na ulicy będziesz miał
    > obok siebie np. 10 gruźlików którym wszytko jedno albo którzy
    > wybrali wariant "żaden", to zmienisz zdanie.

    Nie wykluczam, że masz rację, pokazać by to mogła dopiero
    praktyka. Jednak nie rozumiem tego, że ma mnie to jakos bardzo
    dotyczyć, po prosu uważam to za tragizowanie podobne do tego pod
    hasłem "ocieplenie klimatu nas zabije" czy "żywność modyfikowana
    genetycznie nas zabije". W związku z tym nie chcę do niczego
    zmuszać takich gruźlików. Nie akceptuję także przymusu skladania
    sie na nich. Jesli ktoś inny akceptuje, to nie mam nic przeciwko
    temu.

    A jesli chce się także złożyć przy okazji na mnie, to chciałbym mu
    przekazać jedno słowo. Dziekuję. ;-)

    marekz