  • Data: 2007-02-05 23:16:28
    Temat: Re: Praca Ankieter podatki
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05-02-2007 o 17:31:58 MarekZ <m...@w...irc.pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "t" <r...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Nie wykluczam, ?e masz racj?, pokazaae by to mog?a dopiero
    > praktyka. Jednak nie rozumiem tego, ?e ma mnie to jakos bardzo
    > dotyczyae, po prosu uwa?am to za tragizowanie podobne do tego pod
    > has?em "ocieplenie klimatu nas zabije" czy "?ywno?ae modyfikowana
    > genetycznie nas zabije". W zwi?zku z tym nie chc? do niczego
    > zmuszaae takich gru 1/4 lików. Nie akceptuj? tak?e przymusu skladania
    > sie na nich. Jesli kto? inny akceptuje, to nie mam nic przeciwko
    > temu.

    Tak ogólnie, to się zgadzam z Tobą, jednocześnie nie pozostaję głuchy i
    ślepy
    na argumenty adwersarzy. Tylko praktyka by mogła pokazać kto ma rację,
    bo temat jest na tyle niemierzalny, że dyskusje można prowadzić w
    nieskończoność.

    pozdr

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne