  • Data: 2007-02-05 23:28:43
    Temat: Re: Praca Ankieter podatki
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "MarekZ" <m...@w...irc.pl> wrote in message
    news:eq7m75$sig$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wykluczam, że masz rację, pokazać by to mogła dopiero praktyka.

    Ależ to praktyka już pokazuje w tysiącu miejscach.

    >Jednak nie rozumiem tego, że ma mnie to jakos bardzo dotyczyć, po prosu
    >uważam to za tragizowanie podobne do tego pod hasłem "ocieplenie klimatu
    >nas zabije" czy "żywność modyfikowana genetycznie nas zabije".

    Nie, bo to sie nie przekłada na ilość ludzi wychodzacych na ulicę w
    protestach.

    >W związku z tym nie chcę do niczego zmuszać takich gruźlików. Nie akceptuję
    >także przymusu skladania sie na nich. Jesli ktoś inny akceptuje, to nie mam
    >nic przeciwko temu.

    Pogadamy jak ktos z twojej rodziny zostanie pobity na ulicy, tudzież
    okradziony, albo zdemoluja ci twój biznes.

    > A jesli chce się także złożyć przy okazji na mnie, to chciałbym mu
    > przekazać jedno słowo. Dziekuję. ;-)

    To jest właśnie polski tumuwisizm. I przed szkodą i po szkodzie głupi.