  • Data: 2007-02-06 14:44:37
    Temat: Re: Praca Ankieter podatki
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0702061337450.3328@athlon64...

    > Problemem który usiłujesz pominąć jest to, że najpierw może
    > zostać wyeliminowana reszta populacji. Bo to zależy od
    > proporcji.
    > Już pisałem że dobrze zajrzeć do historii, hasło "rewolucje".

    Wydaje mi się, że to moi adwersarze usiłują pominąć fakt, że nie
    jest już XIX wiek, w razie czego mamy broń biologiczną itd.
    Prawdopodobieństwo przeprowadzenia skutecznej rewolucji wyłącznie
    opierając się nawet na domniemanej przewadze liczebnej jest
    bliskie zeru. Ja nie przeczę, że nalezy liczyć się z zawirowaniami
    tego rodzaju. Tylko myslę, że ich skutecznośc będzie podobna jak
    współczesnie akcji Greepeace'u i podobnych. Przy odrobinie
    zdolności wszędzie można wietrzyć spiski i katastrofy. Cud, że
    lobby woźniców dyliżansowych nie wywołało rewolucji kiedy do
    użytku wchodziły samochody.

    Ja wiem, że jak komuś jedzenie zabrać i nie oddać, to karabin mu
    wiele nie pomoże, wiem, że wieś się sama wyżywi, a miasta w razie
    czego mogą mieć problem, ale ogólnie nie mam katastroficznej wizji
    takiego przekształcenia systemu emerytalno-zdrowotnego o jakim
    rozmawiamy. Uważam, że nie będzie woli rewolucyjnej, tylko że
    szybko pojawi się dostosowanie do nowej sytuacji.

    marekz