  • Data: 2005-11-05 07:48:10
    Temat: Re: Potwierdzenie salda
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > od niedawna pracuję w całkiem sporej firmie, która obecnie wysyła do
    > swoich
    > kontrahentów potwierdzenia sald (stan na 31.10.2005). Niby wszystko jest
    > ok,
    > tyle tylko, że potwierdzenia wysyłane są do wszystkich klientów (jakieś
    > 80.000 sztuk), w tym również do osób fizycznych i tych klientów, którzy
    > mieli na koniec października saldo 0. Trochę mnie to dziwi, bo nigdy jako
    > osoba fizyczna nie dostałem od żadnej firmy salda do potwierdzenia.
    > Chciałbym zatem spytać, czy rzeczywiście przepisy bezwzględnie nakazują
> [...]

    NO to niezle. 80 tys razy 3.5 pln to masz 280 tys pln.A potem sie wszyscy
    dziwia ze telefony mamy najdrozsze w europie.
    Odnosnie potwierdzenia salda. Potwierdza sie salda naleznosci (bez wzgledu
    na rodzaj czy to osoba fizyczna czy firma), nie potwierdza sie kwot "0".
    Natomiast z praktyki wiem , ze zadna osoba fizyczna jeszcze nie odeslala mi
    potwierdzonego salda.