  • Data: 2005-11-05 19:50:51
    Temat: Re: Potwierdzenie salda
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:dkin40$ruf$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > No tlumaczyl mi jak sie robi dysk wirtualny;-).
    > No ale jesli za kazdym razem jak cos wysylam do zusu mam robic dysk
    > wirtualny no to dziekuje. Tylko ciekawe za co oni wzieli te miliony?
    Zrób sobie plik o nazwie np "płacznik.bat" daj skrót na pulpicie. w
    pierwszej linii wpisz to co wpisujesz tworząc dysk wirtualny a w drugiej
    wywołaj płatnika. Masz z głowy.

    A oni wzieli miliony za porgram po to, żeby informatycy mogli zarabiac.
    Za przygotowanie laptopa bez stacji do pracy z płatnikiem informatyk bierze
    połowe ceny stacji.

    A sposobem jest to co napisałem wyżej.

    --
    PawełJ