  • Data: 2005-11-04 21:41:29
    Temat: Potwierdzenie salda
    Od: "DJ" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    od niedawna pracuję w całkiem sporej firmie, która obecnie wysyła do swoich
    kontrahentów potwierdzenia sald (stan na 31.10.2005). Niby wszystko jest ok,
    tyle tylko, że potwierdzenia wysyłane są do wszystkich klientów (jakieś
    80.000 sztuk), w tym również do osób fizycznych i tych klientów, którzy
    mieli na koniec października saldo 0. Trochę mnie to dziwi, bo nigdy jako
    osoba fizyczna nie dostałem od żadnej firmy salda do potwierdzenia.
    Chciałbym zatem spytać, czy rzeczywiście przepisy bezwzględnie nakazują
    wysyłanie salda do wszystkich kontrahentów? Firma niby spora, ale księgowość
    ma tyle dzinych pomysłów, że postanowiłem sprawdzić, czy te potwierdzenia
    nie są wysyłane "na pałkę" (dla własnej ciekawości ;-). Sam pracuję w IT i w
    sprawach księgowych jestem trochę zielony, próbowałem pogoglować, ale z
    miernym skutkiem.

    Aha, nie wiem, czy ma to znaczenie, ale każdy z tych 80.000 otrzymuje co
    miesiąc fakturę za świadczone przez nas usługi.

    Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam wszystkich grupowiczów

    DJ