    From: "Ryszard G." <rysgar@ SPAM wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Platnik... juz nie moge...
    Date: Mon, 8 Dec 2003 12:15:30 +0100
    Sender: r...@o...pl@pa167.sulecin.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik "< tomek >" <n...@c...spamu> napisał w wiadomości
    news:Xns944A886C18B3Danubishost@127.0.0.1...
    > Hi!
    >
    > Dziś już opadłem z sił obsługując ten program...
    > Mam przygotowane dwa dokumenty: RSA i RCA, chcę
    > z nich zrobić zestaw rozliczeniowy DRA.
    > No i...:
    >
    > ========================
    > Zasilenie.dll
    > Nie udało się pobrać liczby ubezpieczonych na raportach dla
    > dokumentu ZUSDRA. Prawdopodobny problem: Nieodpowiedni typ
    > danych w wyrażeniu kryterium
    > ========================
    >
    > O co chodzi?? Jak ja mam ten raport przygotować
    > skoro zwyczajnie nie mogę go zrobić??
> [...]

    U mnie jest to samo.
    Jednak kwoty składek w deklaracji są wyliczone prawidłowo, nie ma tylko
    wyliczonej liczby ubezpieczonych.

    Chyba tylko diabli wiedzą, co to ta "liczba ubezpieczonych" :( i o jakie
    ubezpieczenie chodzi ? Nie znalazłem dotąd ścisłej definicji tego określenia dla
    deklaracji DRA.
    Widać, że zakodowanie algorytmu jej wyliczenia przerasta też możliwości prokomu.

    Na raportach mam:
    - pracowników z wynagrodzeniem "zero" ( zaczęli pracować, ale wynagrodzenie
    dostali dopiero w nastepnym miesiącu; do 10-go)
    - zleceniowców zgłoszonych, ale też bez wynagrodzenia,
    - osoby na wychowaczym płaconym przez ZUS ale pobierające rodzinne,
    - osoby, otrzymujące wynagrodzenie po rozwiązaniu umowy ( kod 30xxxx ),
    - ...
    - i "normalni" też są :)
    Liczbę ustalam "ręcznie" :(

    [ ]