  • Data: 2004-12-12 17:33:23
    Temat: Re: POMÓŻCIE-U.Skarb. upomniał się o długi za mojego ex
    Od: "gosc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy za odprowadzanie podatku dochodowego od osób fizycznych nie jest
    > odpowiedzialny płatnik, czyli pracodawca Twojego męża?
    > Czy też Twój mąż prowadził działalność gospodarczą i nie odprowadzał
    > należnych podatków? jeżeli tak - to i tak jest to celowe działanie USu na
    > maksymalne wydojenie z dłużnika krwi - czekanie na dosłownie "za 5
    > dwunasta".

    to akurat chyba nie nowina

    choc zakladajac, ze najpierw sprawa poszla do komornika i ze ten probowal
    sciagnac to od meza, to i tak ten okres nie jest najgorszy

    za rok 2000 urzad moze scigac podatki do konca 2006 (piec lat od konca roku
    w ktorym bylo skladane zeznanie - zakladajac ze za rok 2000 zeznanie roczne
    skladasz w 2001 i od konca 2001 piec lat), a to i tak pod warunkiem, ze bieg
    okresu przedawnienia nie zostanie przerwany

    pojawia sie jeszcze pytanie, czy w kolejnych latach nie ma jakis
    nieprawidlowosci podatkowych?