  • Data: 2004-12-12 18:14:37
    Temat: Re: POMÓŻCIE-U.Skarb. upomniał się o długi za mojego ex
    Od: "Aleksandra Zoch" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mąż prowadził działalność gospodarczą i chodziło o zryczałtowany podatek
    dochodowy plus odsetki(prawie 10tys.łącznie).
    Ja natomiast od lat pracuję zatrudniona na umowę o pracę.Niestety siedziba
    mojej firmy mieści się w w-wie,natomiast ja mieszkam w Bielsku-Białej,więc
    mam utrudniony kontakt z księgowością mojej firmy.
    Czy te odsetki będą naliczane przez cały czas i będą obciążały
    mnie,pomimo ,że już nie jesteśmy małżeństwem? o ile wiem, były mąż nie
    posiada żadnych dóbr materialnych, które mogłabym wskazać, ale wiem, że
    pracuje.