  • Data: 2004-12-13 22:22:12
    Temat: Re: POMÓ?CIE-U.Skarb. upomnia? si? o d?ugi za mojego ex
    Od: "gosc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zdanie, które od niego usłyszałam,mianowicie, że komornik jest jego
    > znajomym.Ponadto exmąż ma, również znajomego, prawnika czy doradcę
    > podatkowego,który pomaga mu się migać z długami.

    hmm to wiadomo co to sugeruje

    chyba musisz niestety wydac na prawnika, tylko najpierw warto znalezc
    takiego a) co sie specjalizuje w danej dziedzinie b) jest przez kogos
    polecony

    ja bym drazyl temat dlaczego komornik nie moze sciagnac dlugu z pensji, a
    jesli maz ma lewe dochody to dlaczego nie moze z tych dochodow (plus znow w
    gre wchodzi podatek od tych lewych dochodow ale tu skoro nie jestescie juz
    malzenstwem to spoko)