  • Data: 2009-01-30 09:58:15
    Temat: Re: Office SB 2007 - zakup na DG
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości
    news:glue8a$oki$1@news.dialog.net.pl...

    > open office nie wystarczy?

    open office to gowno ktore sie wykrzcza gdy owtieram chocby tabele z mala
    iloscia danych
    podlaczona odbc w odpowiedniku excela.

    Open office sie nadaje do oepracji ktore mozna wykonac przy pomocy
    notatnika.

    --
    http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu