  • Data: 2009-01-30 12:19:47
    Temat: Re: Office SB 2007 - zakup na DG [OT]
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...wytnijto.org> napisał w
    wiadomości news:gluold$ls9$2@news.interia.pl...

    > Patrząc po takim:
    > http://groups.google.pl/group/pl.praca.oferowana/bro
    wse_thread/thread/28c86f2d0e73b234?q=#e9e8ef31578052
    2a

    > Poście to na pewno...

    a cos wiecej mozesz napisac?
    Bo wiesz rozbraja mnie jak ktos w ogloszeniu wymaga kawalka kodu i dla
    niego jest lepszy programista co uzywa skom plikowanych wyrazen czy wszystko
    w pakuje w jakies pokrecone klasy podczas gdy to samo mozna w prostszy
    sposob zrobic. Ale oczywiscie wiedziales przed napisaniem posta dlaczego
    moje ogloszenie wygladalo tak a nie inaczej. Zreszta detalowca akurat sam
    pisalem.

    ps.
    I wymogi '5 rok studiow' ' po studiach' w ogloszeniach tez sa chore .