  • Data: 2009-01-30 12:16:26
    Temat: Re: Office SB 2007 - zakup na DG
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.uokfh4vjl60ql1@unk...

    > Czyli rozumiem że jeśli uda mi się wykrzaczyć MS Office
    > to będę uprawniony do nazwania go gównem nadającym się do
    > zastąpienia notatnika?
    > MS Offica nie mam ale hej, Windows XP to gówno, Ubuntu to gówno,
    > Python to gówno, GIMP też, hmm pewnie Detalowiec też :-)

    no wybacz ale open office wykrzaczal sie przy otwieraniu jakiiejkolwiek
    tabeli ktora miala
    wieksza liczbe rekordow niz kilka. (raz mialem potrzebe zrobienia czegos
    wiecej niz napisanie zwyklego tekstu i exportu do pdfa do czego uzywam open
    office, musialem wyeksportowac tabele w bazie do cvs)
    A co do detalowca nigdy nie twierdzilem ze jest lepszy od .. i ze nie
    posiada bledow, w miedzyczasie wyszlo 100 wersji, wiec posiada, ale coraz
    mniej :-)

    Rozbraja mnie po rpostu porownywanie open office do msoffice'a