eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdzyskane tonery / kartridżeRe: Odzyskane tonery / kartridże
  • Data: 2007-02-22 21:55:52
    Temat: Re: Odzyskane tonery / kartridże
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    >> Zwłaszcza że nie wszyscy mają obowiązek prowadzenia kpir i przez to ich
    >> to totalnie nie dotyczy, a prawa do zaliczania w koszty (lub brak tych
    >> praw) w obu przypadkach jest identyczny.
    >
    > No bo patrz - ktoś nie ma obowiązku prowadzenia KPiR, dajmy na to
    > naczelnik go zwolnił

    Prościej - stosuje PK.

    > z tego. Czyli nie stosują się do niego przepisy rozporzadzenia - ale cały
    > czas
    > stosują się przepisy updof. Czyli taki podatnik ma sobie wyliczyć koszty
    > nie korzystając
    > z "rozporządzeniowej" definicji dowodu księgowego. Czyli z czego bierze
    > definicję

    Ale czego definicję?
    Bo to tylko Ty twierdzisz, że definicja dowodu księgowego jest podstawą do
    zaliczenia w koszty....

    > - moim zdaniem z Ordynacji Podatkowej.

    A moim zdaniem z całokształtu przepisów podatkowych (jego dotyczących
    oczywiście).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1