eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdzyskane tonery / kartridżeRe: Odzyskane tonery / kartridże
  • Data: 2007-02-23 07:05:10
    Temat: Re: Odzyskane tonery / kartridże
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    >>> Ja twierdzę że podstawą do zaliczenia w koszty jest stan faktyczny,
    >>> poniesienie kosztu.
    >>
    >> To jest warunek konieczny.
    >> Acz niewystarczający.
    >>
    >> Już kilka razy pisałem - po co w takim przypadku zbieramy faktury
    >> kosztowe?
    >
    > Zapętlamy się. Żeby była jasność podumuję - zgadzam się z Tobą że trzeba
    > zbierać faktury
    > i że jeśli masz fakturę albo miałeś możliwość jej uzyskania to właśnie
    > faktura jest
    > dowodem stwierdzającym poniesienie kosztu.

    Tyle że skoro zgadzasz się , że trzeba zbierać faktury to jednocześnie
    MUSISZ się zgadzać z tym, że sa one niezbędne.
    Inaczej ich zbieranie byłoby zbędne.

    Nie można zjeść ciastka i mieć ciastka.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1