eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdzyskane tonery / kartridżeRe: Odzyskane tonery / kartridże
  • Data: 2007-02-23 07:22:00
    Temat: Re: Odzyskane tonery / kartridże
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 22 Feb 2007 12:53:26 +0100, Cavallino napisał(a):

    >> Mi na czuja wychodzi że to wariant B jest poprawny w sensie językowym,
    >> a to by znaczyło że możesz zaksięgować dowolny dokument który zawiera dane
    >> wymienione w § 12 ust. 3 pkt 2 - i nie chodzi tutaj tylko o dowody opłat.
    >
    > Oczywiście.
    > W swojej kategorii.
    > KW księgujesz jako dowody kasowe, a nie kosztowe.

    A ja zadam inne pytanie:
    Jeśli na dokumencie zatytułowanym "KW" będą wszystkie informacje wymagane
    na rachunku, to czy taki dokument będzie rachunkiem?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1